marți, 20 octombrie 2009

NU!!!!

Nu sunt cool. Nu sunt pitzipoanca. Nu am bani. Nu am sani de 50 de kile. Nu sunt frumoasa, nici macar draguta. Nu sunt curva dar nici doamna. Nu sunt copila dar nici femeie. Nu am fite sau tupeu. Nu sunt timida si nu dau cu mucii in fasole. Nu sunt fotomodel si nici role model. Nu ascult manele dar nici nu slavesc rockul. Nu am motor. Nu port tocuri si nu-mi place culoarea roz. Nu sunt desteapta si nu suport cuvintele prescurtate. Nu merg la intalniri de afaceri si nu sunt "fata lu' tata". Nu's fata pe care ai prezenta-o parintilor si nici prietenilor. Nu suport pseudo-smecherii si nici superioritatea celorlalti. Nu imi place sa dau cadouri si nici sa primesc. Nu suport florile si nici aglomeratia. Nu sunt inteligenta insa am iq mai mare decat marimea bocancului. Nu stiu formule de matematica si nici sa recit din Eminescu. Nu sunt adepta cultului "dragoste si-amor ghebos". Nu-mi plac aventurile si nici insistentele. Nu suport melodiile carora nu le inteleg versurile sau care nu transmit un mesaj. Nu ma avant in supozitii. Nu sunt atat de naiva pe cat vreau par. Nu scuip. Nu fac mancare. Nu ma dau cu lac de unghii.
Nu sunt urata! exista doar putina votka! ;)

Un comentariu:

by me spunea...

Chiar m-ai facut sa zambesc cu poastarea asta :)
Bravo!