luni, 11 mai 2009

tu...din nou tu...

Îmi ceri indiferenţă prin comportamentul tău preeminent. Ostilitatea ce mi-o serveşti pe tavă mă determină să-ţi urez un sincer "marş în morţii mă-tii!" Ciudat cum indiferenţa îmi cauzează resentimente ce nu aş vrea să le am şi un vocabular mitocănesc cu toate că ceea ce simt pentru tine e total opusul.
Ştiu, e vorba de un paradox stupid şi inconştient din partea mea însa asta-mi ceri. Strigi după apatie şi o s-o găseşti în special de la mine.
Ai început să mă dezguşti să-mi provoci repulsie. M-ai jucat pe degete aşa cum ai vrut însa e momentul "să-mi pun limite" aşa cum ziceai tu, şi să-ţi urez un călduros şi celest "sugi pula!"
Ah, probabil nu mă ridic la limita aşteptărilor tale, nu? Atunci stai şi fute-o pe aia în cur până o să realizezi că eşti un obsedat amorezat de o utopie.
Eşti un visător spre culmi prea înalte. Priveşte realitatea stimabile. Uită-te în jurul tău. Carpe diem!
Doreşti o mică predicţie în ceea ce te priveşte? Vei ajunge la vârsta de 27-30 de ani vorbind la telefon cu aceeaşi persoană care te va folosi când va avea nevoie, vei avea destule relaţii care or să iasă prost pentru că nimeni nu va accepta ca tu să menţii relaţia cu o fostă în ritmul în care o faci tu, nici o fată nu va accepta să fie pe locul doi (cel puţin nu-i spune asta), nici o fată nu va accepta refuzuri permanente.
Ca un sfat, give up cu tendinţele de şmecherie. Sunt penibile şi pline de ridicol.
Regret că nu am destul curaj să-ţi mărturisesc toate acestea în faţă
Regret că n-am putut fi ceea ce ai vrut tu
regret că n-am stiut cum să procedez să te ţin lângă mine
regret că nu ştiu cum să te aduc înapoi
regret că-ţi spun toate astea
regret că te-am cunoscut...

2 comentarii:

Ioana spunea...

Cunosc sentimentul si empatizez cu ceea ce simti tu acum. cu respect a ta colega ioana:)

SolitaryGirl spunea...

am dat din intamplare peste blogul tau. si da, merita citit, am incercat cam toate post-urile. cum pot lua legatura cu tine ?