joi, 19 martie 2009

Vreau...

Vreau un surâs dulce...
vreau să fugim ca nebunii pe străzi fără să ne pese de ceilalţi
vreau să-mi aduci în fiecare zi ceva dulce. În fiecare zi ceva diferit. Surprinde-mă.
Vreau să mă suni la 3 în noapte şi să-mi zici că eşti în faţa uşii să-ţi deschid şi să îmi dai un sărut inocent pe obraz...
Vreau să mă ţii în braţe până ce adorm.
Vreau să-ţi uiţi trecutul.
Vreau să mă priveşti mai mult decât ca pe o bună prietenă...
Vreau să umblăm aiurea şi să râdem ca proştii de orice vedem.
Vreau să-mi povesteşti despre tine până ce adorm cu vocea ta în gând,
vreau să îţi simt vârful degetelor mângâindu-mi faţa înainte să mă trezesc...
să-mi faci cafeaua şi să stăm buimaci în pat uitându-ne aiurea şi aberând
Vreau să-mi intri în jocurile stupide să îmi întregeşti imaginaţia.
Vreau să mă scald dimineaţa în tricoul tău plin de somn,
vreau să stai cu mine privindu-mă când învăţ şi ţinându-mă în braţe..
Vreau să-ţi cunosc familia.
Vreau să-ţi ştiu toate defectele.
Vreau să nu mă răneti mai mult decât ai făcut-o,
vreau să nu fii tu cel pt care plâng...

4 comentarii:

michael spunea...

vrei cam multe

pierdutaprintreranduri spunea...

Te bagi la o leapşă?
Subiect: Profesorul (universitar) ideal .
Waiting for your reply ;;).

Anonim spunea...

vreau sa mai speli tricoul de somn..
vreau sa-ti mangai burtica
vreau sa iti ciocnesc un ou de paste in cap
vreau sa ..

Claudiu spunea...

Vreau un suras sincer..
vreau sa nu ne pese in general de ceilalti
vreau sa-ti fiu in fiecare zi ceva dulce, ceva diferit. Vreau sa te surprind.
Vreau sa nu vorbim prea mult la telefon, ci fata in fata pe o banca.
Vreau sa ne tinem in brate chiar si cand dormim.
Vreau sa te impaci cu trecutul tau.
Vreau sa ma privesti asa cum simti.
Vreau sa pastram mereu loc in inima noastra pentru un zambet, chiar si in cele mai grele momente.
Vreau sa cream povesti pana adormim, iar vocile noastre sa devina eroi.
Vreau sa-ti simt buzele mangaindu-mi fata pana seara tarziu.
Sa ne bem cafeaua goi in pat.
Vreau sa dam curs oricarui joc al imaginatiei.
Si eu.
vreau să stai cu mine privindu-mă când învăţ si sa-mi tii pumnii la examen.
Vreau sa-ti cunosc toate rudele.
Vreau sa-ti descopar toate defectele.
Vreau sa nu ma ranesti niciodata dinadins.
Vreau sa nu plangem decat de fericire...

Cere si ti se va da.